Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Wyniki / Zawiodłam się

Niestety, jestem zawiedziona. Kazałam napisać tylko jeden numerek, a tak zrobiły tylko trzy osoby.
Czyli x_coal_x wygrywa nr 62 a Szu_szu wygrywa nr 149. 
Dziewczyny, za to, że jako jedyne zrozumiałyście zasady loterii, wybieracie sobie cztery dowolne numerki z tej loterii i przy zgłoszeniu się piszecie je w mojej księdze gości. Agatka_IS również może wybrać cztery numerki, choć nie udało jej się wygrać ubrania którego chciała.
Wiem, że innym może być przykro ale jak było podane, że jeden numerek to trzeba było napisać że jeden.

18 komentarzy:

The Blonde Bear pisze...

Kurcze, przegapiłem loterii, a chciałem 56 :c
jarus55

Anonimowy pisze...

No trochę przykro, ale masz rację.

nadia_inez

justi021 pisze...

Takie są skutki niedokładnego czytania postów... Mi też trochę przykro, ale niestety masz rację.

Nataly pisze...

Bardzo mi przykro : ( . Zależało mi na 70 no ale czasu nei cofnę .

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

W sumie nie było zaznaczone, że jeden. Wszyscy napisali kilka. Taka psychologia tłumu ;/

Kaja ♥ pisze...

Pojebana jesteś. I jeszcze musimy wpisywać te głupie znaki.

Kaśka pisze...

Szkoda

marti_xdd pisze...

Mnie też jest przykro, ale zasady to zasady. Gdyby trzeba by było wybrać kilka numerków to bym napisała ile a jeżeli pisze numerek to powinno się nasuwać na myśl, że chodzi o jeden.
@Megan wulgaryzmy nie na miejscu, kultury może trochę, co?

almondcake pisze...

Szkoda, że nie było dokładnie zaznaczone, że jeden, ale cóż. Gratuluję wygranej ;>

housefrombooks pisze...

Pisało : numerek, a nie numerki, więc nie widzę po co ta afera w komentarzach -.-'

Dziękuję za wygraną :)

Unknown pisze...

łohohohoho dzięki ^^

Nataly pisze...

No to szkodaa . Ale no cóż każdy popełnia błędy . Jakos przezyjemy ;).

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

*Było napisane , jeśli już.
Zgadzam się z almondcake. Szkoda.

marti_xdd pisze...

No szkoda, ale proszę nie robić większego zamieszania. Na pewno jeszcze wygracie na nie jednej loterii, więc po co wracać do tamtej..

Nataly pisze...

Aaa mam pytanie . Czy ten blog będzie prowadzony jeszcze ?

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

szczerze? to jest to oszustwo, jakby ci zależało na rozdaniu ciuszków to byś je rozdała i koniec kropka.

housefrombooks pisze...

@anetka
To nie jest oszustwo. Rozdaje ubrania, bo odchodzi ze Stardoll, więc się nie wypowiadaj jeśli nie wiesz.

marti_xdd pisze...

@anetka9995 - Była okazja do zgłaszania się. Ty też mogłaś to zrobić a nie wyzywasz mnie od oszustki.